Zwroty i reklamacje – punkty wspólne
To jest poradnik jak zwrócić produkt, lub wysłać go na serwis gwarancyjny. Zacznijmy od najważniejszych podstawowych punktów, które są wspólne dla obu przypadków.
- Wysyłaj produkt do nas wraz z dowodem zakupu (faktura imienna / faktura VAT / paragon fiskalny) ułatwi w znacznym stopniu pracę i przyspieszy proces zwrotu lub reklamacji. Jeśli dokument się zgubił, to proszę napisz do nas maila – sklep@czystytlen.pl
- Jeśli masz do czynienia z reklamacją (serwisem), to zwróć uwagę na to, czy producent ograniczył gwarancję dla zakupu B2B (jeśli kupiłeś coś na firmę):
Przykład: Zdarzają się produkty, które mają 3 lata gwarancji gdy kupujesz produkt jako konsument. Jednocześnie gwarancja jest ograniczona do 2 lat dla tego samego produktu zakupionego na firmę.
- Jeśli masz do czynienia z reklamacją (serwisem), to zwróć uwagę na to, czy producent ograniczył gwarancję dla zakupu B2B (jeśli kupiłeś coś na firmę):
- Adres do zwrotu lub reklamacji:
Z zastrzeżeniem, że niektóre towary mogą zostać odesłane bezpośrednio do innego magazynu. Mogą także być odesłane bezpośrednio do producenta na serwis. Z tego powodu proszę Cię, abyś skontaktował/a się przed wysyłką z nami przez maila: sklep@czystytlen.pl- Domyślny adres do zwrotów (jeśli nie będziemy kierować produktu na inny magazyn):
Czysty Tlen Sp. z o.o.
44-240 Żory os. Pawlikowskiego 27
Tel: 731-651-258
- Domyślny adres do zwrotów (jeśli nie będziemy kierować produktu na inny magazyn):
- Wskazówki dla Ciebie podczas pakowania:
- Zapakuj produkt tak aby nie uległ uszkodzeniu, najlepiej gdybyś dysponował/a oryginalnym opakowaniem.
- Jeśli nie masz oryginalnego opakowania to znajdź zastępczy karton i zapakuj przedmiot tak aby był dosłownie unieruchomiony w pudełku.
- Jeżeli masz ciężki przedmiot do zwrotu a nie dysponujesz bindami (plastikowymi paskami), bo np. zostały ucięte podczas rozpakowywania to możesz posłużyć się folią stretch.
- Pamiętaj, że koszt za przesyłkę zwrotną (dotyczy odstąpienia od umowy zakupu) jest na Twoich barkach. Tak samo zorganizowanie zastępczego kartonu jeśli nie dysponujesz oryginalnym opakowaniem.
- Jeśli produkt podlega serwisowi gwarancyjnemu (bez uszkodzenia mechanicznego), to my zorganizujemy przesyłkę zwrotną za Ciebie. Wtedy wyślemy Ci list przewozowy na wskazany adres e-mail. Będziesz musiał nam powiedzieć ile finalnie waży przesyłka i jakie ma wymiary.
- Nie wysyłaj produktów do nas za pobraniem. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy, zatem jeśli taką wyślesz, a my odmówimy odbioru paczki – to firma kurierska obciąży Cię kosztem transportu powrotnego. Uważaj na to!
- Jeżeli dokonujesz zwrotu lub na własną rękę wysyłasz urządzenie do serwisu to ubezpieczaj przesyłkę na wartość urządzenia widniejącą na fakturze zakupu. Możesz zaryzykować i nie ubezpieczyć paczki, jednak jeśli zostanie ona uszkodzona podczas transportu to nie odzyskasz pieniędzy za naprawdę lub przywrócenie do stanu pierwotnego produktu.
Zwroty – formularz:
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Nr konta i dane do przelewu:
Czas użytkowania produktu w dniach/godzinach:
Czy produkt był wystawiony na zewnątrz (dotyczy klimatyzacji przenośnych):
Czy urządzenie zawiera instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną i inne dołączone akcesoria (jeżeli nie, to jakich rzeczy brakuje):
Czy jest zachowane opakowanie oryginalne lub/i transportowe:
Czy są widoczne ślady uszkodzenia lub rysy/otarcia:
Z jakiego powodu jest zwracany produkt? (opcjonalnie)
Reklamacje – formularz:
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Pełny adres do wysyłki zwrotnej:
Przyczynę reklamacji / opis wady: