Zwroty i reklamacje – punkty wspólne

To jest poradnik jak zwrócić produkt, lub wysłać go na serwis gwarancyjny. Zacznijmy od najważniejszych podstawowych punktów, które są wspólne dla obu przypadków.

  1. Wysyłaj produkt do nas wraz z dowodem zakupu (faktura imienna / faktura VAT / paragon fiskalny) ułatwi w znacznym stopniu pracę i przyspieszy proces zwrotu lub reklamacji. Jeśli dokument się zgubił, to proszę napisz do nas maila – sklep@czystytlen.pl
    1. Jeśli masz do czynienia z reklamacją (serwisem), to zwróć uwagę na to, czy producent ograniczył gwarancję dla zakupu B2B (jeśli kupiłeś coś na firmę):
      Przykład: Zdarzają się produkty, które mają 3 lata gwarancji gdy kupujesz produkt jako konsument. Jednocześnie gwarancja jest ograniczona do 2 lat dla tego samego produktu zakupionego na firmę.
  2. Adres do zwrotu lub reklamacji:
    Z zastrzeżeniem, że niektóre towary mogą zostać odesłane bezpośrednio do innego magazynu. Mogą także być odesłane bezpośrednio do producenta na serwis. Z tego powodu proszę Cię, abyś skontaktował/a się przed wysyłką z nami przez maila: sklep@czystytlen.pl

    1. Domyślny adres do zwrotów (jeśli nie będziemy kierować produktu na inny magazyn):
      Czysty Tlen Sp. z o.o.
      44-240 Żory os. Pawlikowskiego 27
      Tel: 731-651-258
  3. Wskazówki dla Ciebie podczas pakowania:
    1. Zapakuj produkt tak aby nie uległ uszkodzeniu, najlepiej gdybyś dysponował/a oryginalnym opakowaniem.
    2. Jeśli nie masz oryginalnego opakowania to znajdź zastępczy karton i zapakuj przedmiot tak aby był dosłownie unieruchomiony w pudełku.
    3. Jeżeli masz ciężki przedmiot do zwrotu a nie dysponujesz bindami (plastikowymi paskami), bo np. zostały ucięte podczas rozpakowywania to możesz posłużyć się folią stretch.
  4. Pamiętaj, że koszt za przesyłkę zwrotną (dotyczy odstąpienia od umowy zakupu) jest na Twoich barkach. Tak samo zorganizowanie zastępczego kartonu jeśli nie dysponujesz oryginalnym opakowaniem.
  5. Jeśli produkt podlega serwisowi gwarancyjnemu (bez uszkodzenia mechanicznego), to my zorganizujemy przesyłkę zwrotną za Ciebie. Wtedy wyślemy Ci list przewozowy na wskazany adres e-mail. Będziesz musiał nam powiedzieć ile finalnie waży przesyłka i jakie ma wymiary.
  6. Nie wysyłaj produktów do nas za pobraniem. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy, zatem jeśli taką wyślesz, a my odmówimy odbioru paczki – to firma kurierska obciąży Cię kosztem transportu  powrotnego. Uważaj na to!
  7. Jeżeli dokonujesz zwrotu lub na własną rękę wysyłasz urządzenie do serwisu to ubezpieczaj przesyłkę na wartość urządzenia widniejącą na fakturze zakupu. Możesz zaryzykować i nie ubezpieczyć paczki, jednak jeśli zostanie ona uszkodzona podczas transportu to nie odzyskasz pieniędzy za naprawdę lub przywrócenie do stanu pierwotnego produktu.

Zwroty – formularz:

Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Nr konta i dane do przelewu:
Czas użytkowania produktu w dniach/godzinach:
Czy produkt był wystawiony na zewnątrz (dotyczy klimatyzacji przenośnych):
Czy urządzenie zawiera instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną i inne dołączone akcesoria (jeżeli nie, to jakich rzeczy brakuje):
Czy jest zachowane opakowanie oryginalne lub/i transportowe:
Czy są widoczne ślady uszkodzenia lub rysy/otarcia:
Z jakiego powodu jest zwracany produkt? (opcjonalnie)

Reklamacje – formularz:

Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Pełny adres do wysyłki zwrotnej:
Przyczynę reklamacji / opis wady: