Regulamin usługi Gwarancja Plus
Dokument zawierający informację o produkcie Gwarancja Plus. Oferta skierowana do konsumenta (nie dla firm).
- Co jest przedmiotem Gwarancji Plus?
- Fabrycznie nowy sprzęt wraz z usługą montażu (klimatyzacje split/multisplit) zakupiony w sieci
Czysty Tlen Sp. z o.o. lub przez wskazane przez spółkę przedsiębiorstwo, które pośredniczy
w transakcji i/lub wykonuje usługę montażu.
- Fabrycznie nowy sprzęt wraz z usługą montażu (klimatyzacje split/multisplit) zakupiony w sieci
- Zakres rozszerzonej Gwarancji Plus obejmuje:
- Uszkodzenie się sprzętu w wyniku awarii niezależnej od użytkownika w terminie do 2 lat od daty montażu urządzenia1;
- Dostarczenie do klienta 1 szt. klimatyzatora przenośnego na czas naprawy układu chłodniczego objętego Gwarancją Plus.
- Okres bezpłatnego wsparcia w ramach Gwarancji Plus może trwać maksymalnie 10 dni;
- Dostarczenia urządzenia w ramach Gwarancji Plus obejmuje okres od 01 maja do 30 września danego roku.
- Warunki, które użytkownik musi spełnić, aby Gwarancja Plus była rozpatrywana:
- Przedstawienie dokumentu sprzedaży;
- Przedstawienie książki serwisowej klimatyzacji, w której użytkownik zgodnie z wymaganiami producenta spełnił warunki gwarancyjne.
- Serwisowanie urządzenia1 w sieci Czysty Tlen Sp. z o.o. lub przez wskazane przez spółkę przedsiębiorstwo, które:
- mogło pośredniczyć w transakcji i/lub wykonało usługę montażu;
- zostało wskazane jako odpowiednie przedsiębiorstwo do wykonania usługi serwisowej.
- Gwarancja Plus nie obejmuje szkód:
-
-
- Urządzenia1 w wyniku przepięcia2;
- Ingerowania użytkownika końcowego w instalację i/lub urządzenie1 niezgodnie z warunkami przewidzianymi w książce serwisowej producenta;
- Spowodowanych zwykłym zużyciem sprzętu;
- Spowodowanych rdzą, korozją, utlenianiem, osadzaniem się wapnia lub innego rodzaju stopniowym niszczeniem wynikającym z normalnego użytkowania sprzętu lub niemające ujemnego wpływu
na właściwości użytkowe towaru, takie jak uszkodzenia estetyczne, wgniecenia, zarysowania, zadrapania, odbarwienia; - Spowodowanych przez zwierzęta;
- Powstałych w wyniku konserwacji przeprowadzonych niezgodnie ze wskazaniami i zaleceniami producenta, użycia środków konserwacyjnych innych niż zalecane przez producenta lub stosowania środków konserwacyjnych w sposób niezgodny z przeznaczeniem;
- Powstałych wskutek jakiejkolwiek próby samodzielnego zmodyfikowania i/lub przerobienia objętego gwarancją towaru lub użytkowania niezgodnego z instrukcją (w tym braku konserwacji, zalecanego czyszczenia sprzętu);
- Kosztów poniesionych na naprawę prowizoryczną (niepełną) lub przewyższającą koszt standardowej naprawy ze względu na tryb ekspresowy naprawy/wymiany.
- Związanych z użytkowaniem oprzyrządowania peryferyjnego, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych niezgodnych lub nieprzystosowanych do urządzenia1;
- Modułu WIFI lub akcesoriów dołączonych do urządzenia1.
-
-
- Gdzie obowiązuje Gwarancja Plus?
-
- Gwarancja Plus obowiązuje w lokalizacji, w której została zrealizowana usługa montażu (PL).
-
- Co należy do obowiązku konsumenta?
- W razie nastąpienia awarii sprzętu:
- Użycie dostępnych środków w celu ratowania przedmiotu Gwarancji Plus oraz zapobieżenia szkodzie lub zmniejszenia jej rozmiarów; niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 5 dni od powstania awarii lub uzyskania o niej wiadomości, zawiadomienie Czysty Tlen Sp. z o.o.
pod numerem 731-651-258 lub na adres e-mail sklep@czystytlen.pl lub pisemnie na adres: Czysty Tlen Sp. z o.o. os. Pawlikowskiego 27, 44-240 Żory; - Nie dokonywanie we własnym zakresie jakichkolwiek napraw sprzętu;
- Użycie dostępnych środków w celu ratowania przedmiotu Gwarancji Plus oraz zapobieżenia szkodzie lub zmniejszenia jej rozmiarów; niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 5 dni od powstania awarii lub uzyskania o niej wiadomości, zawiadomienie Czysty Tlen Sp. z o.o.
- Umożliwienie wykonania czynności niezbędnych do ustalenia okoliczności powstania szkody, w tym w szczególności umożliwić pracownikom punktu naprawczego dokonania oględzin uszkodzonego sprzętu lub jego pozostałości;
- Okazanie przedstawicielowi punktu naprawczego wyznaczonego przez Czysty Tlen Sp. z o.o. dokumentów wskazanych w niniejszym regulaminie;
- Postępowanie zgodnie z zaleceniami przedstawiciela punktu naprawczego w stosunku do sprzętu;
- Użytkownik zobowiązuje się zwrócić w nienaruszonym stanie dostarczone urządzenie zastępcze
w przypadku oczekiwania na naprawę.
- W razie nastąpienia awarii sprzętu:
- Kiedy rozpoczyna i kończy się Gwarancja Plus?
- Gwarancja Plus pokrywa się w częściowym okresie trwania gwarancji producenta. Długość jest zależna od wybranego wariantu Gwarancji Plus, wariant tego regulaminu obejmuje czas trwania 24 miesięcy;
- Okres Gwarancji Plus rozpoczyna się z dniem montażu sprzętu;
- Usługa Gwarancja Plus wygasa również w przypadku:
- Utraty sprzętu lub całkowitego zniszczenia sprzętu, które nie pociągało za sobą odpowiedzialności gwarancji producenta – odpowiednio z dniem utraty/zniszczenia
(chyba, że sprzęt został wymieniony na nowy w ramach gwarancji lub rękojmi); - Dostarczenia przez Gwaranta3 karty podarunkowej w propozycji polubownego rozwiązania sprawy w związku ze zdarzeniem objętym ochroną Gwarancja Plus – z dniem dostarczenia karty podarunkowej;
- W odniesieniu do ryzyka awarii – utraty Gwarancji producenta przed okresem, na który została udzielona;
- Odstąpienia przez konsumenta od umowy Gwarancji Plus
- Odstąpienia przez konsumenta od umowy zakupu sprzętu.
- Likwidacji, upadłości, zawieszenia lub wszczęcie procedury postępowania upadłościowego gwaranta.
- Zmiany udziałowców (sprzedaż) Gwaranta.
- Utraty sprzętu lub całkowitego zniszczenia sprzętu, które nie pociągało za sobą odpowiedzialności gwarancji producenta – odpowiednio z dniem utraty/zniszczenia
- Jak rozwiązać umowę na Gwarancję Plus?
- Jeżeli umowa Gwarancji Plus została zawarta na okres dłuższy niż sześć miesięcy, konsument
ma prawo odstąpienia od umowy, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z dniem odstąpienia od umowy. - W przypadku umów Gwarancji Plus zawieranych na odległość konsument może odstąpić
od umowy w terminie 14 dni od dnia poinformowania go o zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia informacji o zawarciu umowy. - Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Gwarancji Plus powinno zostać sporządzone na piśmie
oraz doręczone do Czysty Tlen Sp. z o.o.
- Jeżeli umowa Gwarancji Plus została zawarta na okres dłuższy niż sześć miesięcy, konsument
- Regulamin jest podpisany w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
Usługa Gwarancja Plus w Czysty Tlen Sp. z o.o. nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu
art. 577 – 581 k.c. ani też rękojmi za wady fizyczne w rozumieniu art. 556 – 576 k.c.
Definicje:
1Urządzenie/sprzęt: klimatyzacja split lub multisplit.
2Przepięcie: nagły, krótkotrwały wzrost napięcia prądu (w tym uderzenie pioruna) w sieci elektrycznej,
do której podłączony jest sprzęt, przekraczający napięcie znamionowe dla danego urządzenia, instalacji,
sieci lub linii, powodujący uszkodzenie sprzętu.
3Gwarant: Czysty Tlen Sp. z o.o. z siedzibą w Żorach (44-240), os. Pawlikowskiego 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach Wydział X Gospodarczy KRS pod numerem 0000900338, kapitał zakładowy 5000 zł, numer NIP 6511738916, numer REGON: 38891206800000