Regulamin usługi Gwarancja Plus
Dokument zawierający informację o produkcie Gwarancja Plus. Oferta skierowana do konsumenta (nie dla firm).

  1. Co jest przedmiotem Gwarancji Plus?
    1. Fabrycznie nowy sprzęt wraz z usługą montażu (klimatyzacje split/multisplit) zakupiony w sieci
      Czysty Tlen Sp. z o.o. lub przez wskazane przez spółkę przedsiębiorstwo, które pośredniczy
      w transakcji i/lub wykonuje usługę montażu.
  2. Zakres rozszerzonej Gwarancji Plus obejmuje:
    1. Uszkodzenie się sprzętu w wyniku awarii niezależnej od użytkownika w terminie do 2 lat od daty montażu urządzenia1;
    2. Dostarczenie do klienta 1 szt. klimatyzatora przenośnego na czas naprawy układu chłodniczego objętego Gwarancją Plus.
    3. Okres bezpłatnego wsparcia w ramach Gwarancji Plus może trwać maksymalnie 10 dni;
    4. Dostarczenia urządzenia w ramach Gwarancji Plus obejmuje okres od 01 maja do 30 września danego roku.
  3. Warunki, które użytkownik musi spełnić, aby Gwarancja Plus była rozpatrywana:
    1. Przedstawienie dokumentu sprzedaży;
    2. Przedstawienie książki serwisowej klimatyzacji, w której użytkownik zgodnie z wymaganiami producenta spełnił warunki gwarancyjne.
    3. Serwisowanie urządzenia1 w sieci Czysty Tlen Sp. z o.o. lub przez wskazane przez spółkę przedsiębiorstwo, które:
      1. mogło pośredniczyć w transakcji i/lub wykonało usługę montażu;
      2. zostało wskazane jako odpowiednie przedsiębiorstwo do wykonania usługi serwisowej.
  4. Gwarancja Plus nie obejmuje szkód:
        1. Urządzenia1 w wyniku przepięcia2;
        2. Ingerowania użytkownika końcowego w instalację i/lub urządzenie1 niezgodnie z warunkami przewidzianymi w książce serwisowej producenta;
        3. Spowodowanych zwykłym zużyciem sprzętu;
        4. Spowodowanych rdzą, korozją, utlenianiem, osadzaniem się wapnia lub innego rodzaju stopniowym niszczeniem wynikającym z normalnego użytkowania sprzętu lub niemające ujemnego wpływu
          na właściwości użytkowe towaru, takie jak uszkodzenia estetyczne, wgniecenia, zarysowania, zadrapania, odbarwienia;
        5. Spowodowanych przez zwierzęta;
        6. Powstałych w wyniku konserwacji przeprowadzonych niezgodnie ze wskazaniami i zaleceniami producenta, użycia środków konserwacyjnych innych niż zalecane przez producenta lub stosowania środków konserwacyjnych w sposób niezgodny z przeznaczeniem;
        7. Powstałych wskutek jakiejkolwiek próby samodzielnego zmodyfikowania i/lub przerobienia objętego gwarancją towaru lub użytkowania niezgodnego z instrukcją (w tym braku konserwacji, zalecanego czyszczenia sprzętu);
        8. Kosztów poniesionych na naprawę prowizoryczną (niepełną) lub przewyższającą koszt standardowej naprawy ze względu na tryb ekspresowy naprawy/wymiany.
        9. Związanych z użytkowaniem oprzyrządowania peryferyjnego, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych niezgodnych lub nieprzystosowanych do urządzenia1;
        10. Modułu WIFI lub akcesoriów dołączonych do urządzenia1.
  5. Gdzie obowiązuje Gwarancja Plus?
      1. Gwarancja Plus obowiązuje w lokalizacji, w której została zrealizowana usługa montażu (PL).
  1. Co należy do obowiązku konsumenta?
    1. W razie nastąpienia awarii sprzętu:
      1. Użycie dostępnych środków w celu ratowania przedmiotu Gwarancji Plus oraz zapobieżenia szkodzie lub zmniejszenia jej rozmiarów; niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 5 dni od powstania awarii lub uzyskania o niej wiadomości, zawiadomienie Czysty Tlen Sp. z o.o.
        pod numerem 731-651-258 lub na adres e-mail sklep@czystytlen.pl lub pisemnie na adres: Czysty Tlen Sp. z o.o. os. Pawlikowskiego 27, 44-240 Żory;
      2. Nie dokonywanie we własnym zakresie jakichkolwiek napraw sprzętu;
    2. Umożliwienie wykonania czynności niezbędnych do ustalenia okoliczności powstania szkody, w tym w szczególności umożliwić pracownikom punktu naprawczego dokonania oględzin uszkodzonego sprzętu lub jego pozostałości;
    3. Okazanie przedstawicielowi punktu naprawczego wyznaczonego przez Czysty Tlen Sp. z o.o. dokumentów wskazanych w niniejszym regulaminie;
    4. Postępowanie zgodnie z zaleceniami przedstawiciela punktu naprawczego w stosunku do sprzętu;
    5. Użytkownik zobowiązuje się zwrócić w nienaruszonym stanie dostarczone urządzenie zastępcze
      w przypadku oczekiwania na naprawę.
  2. Kiedy rozpoczyna i kończy się Gwarancja Plus?
    1. Gwarancja Plus pokrywa się w częściowym okresie trwania gwarancji producenta. Długość jest zależna od wybranego wariantu Gwarancji Plus, wariant tego regulaminu obejmuje czas trwania 24 miesięcy;
    2. Okres Gwarancji Plus rozpoczyna się z dniem montażu sprzętu;
    3. Usługa Gwarancja Plus wygasa również w przypadku:
      1. Utraty sprzętu lub całkowitego zniszczenia sprzętu, które nie pociągało za sobą odpowiedzialności gwarancji producenta – odpowiednio z dniem utraty/zniszczenia
        (chyba, że sprzęt został wymieniony na nowy w ramach gwarancji lub rękojmi);
      2. Dostarczenia przez Gwaranta3 karty podarunkowej w propozycji polubownego rozwiązania sprawy w związku ze zdarzeniem objętym ochroną Gwarancja Plus – z dniem dostarczenia karty podarunkowej;
      3. W odniesieniu do ryzyka awarii – utraty Gwarancji producenta przed okresem, na który została udzielona;
      4. Odstąpienia przez konsumenta od umowy Gwarancji Plus
      5. Odstąpienia przez konsumenta od umowy zakupu sprzętu.
      6. Likwidacji, upadłości, zawieszenia lub wszczęcie procedury postępowania upadłościowego gwaranta.
      7. Zmiany udziałowców (sprzedaż) Gwaranta.
  1. Jak rozwiązać umowę na Gwarancję Plus?
    1. Jeżeli umowa Gwarancji Plus została zawarta na okres dłuższy niż sześć miesięcy, konsument
      ma prawo odstąpienia od umowy, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z dniem odstąpienia od umowy.
    2. W przypadku umów Gwarancji Plus zawieranych na odległość konsument może odstąpić
      od umowy w terminie 14 dni od dnia poinformowania go o zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia informacji o zawarciu umowy.
    3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Gwarancji Plus powinno zostać sporządzone na piśmie
      oraz doręczone do Czysty Tlen Sp. z o.o.
  2. Regulamin jest podpisany w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.

Usługa Gwarancja Plus w Czysty Tlen Sp. z o.o. nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu
art. 577 – 581 k.c. ani też rękojmi za wady fizyczne w rozumieniu art. 556 – 576 k.c.

Definicje:

1Urządzenie/sprzęt: klimatyzacja split lub multisplit.
2Przepięcie: nagły, krótkotrwały wzrost napięcia prądu (w tym uderzenie pioruna) w sieci elektrycznej,
do której podłączony jest sprzęt, przekraczający napięcie znamionowe dla danego urządzenia, instalacji,
sieci lub linii, powodujący uszkodzenie sprzętu.
3Gwarant: Czysty Tlen Sp. z o.o. z siedzibą w Żorach (44-240), os. Pawlikowskiego 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach Wydział X Gospodarczy KRS pod numerem 0000900338, kapitał zakładowy 5000 zł, numer NIP 6511738916, numer REGON: 38891206800000